środa, 2 września 2015

Nowa kampania Lidla.


Zamiast pary kucharzy, Karola Okrasy i Pascala Brodnickiego, w kuchni zagości Dorota Wellman i... Karol Okrasa. Gospodarze będę podejmować gości w knajpce „kuchnialidla.pl”, gdzie będą rozmawiać z gośćmi i gotować w restauracyjnej kuchni.
Będziemy poznawać przepisy Karola Okrasy, zaproszonych gości (między innymi Theofilos Vafidis Stefano Terrazzino, Anna Mucha...) oraz Doroty Wellman i na pewno będzie bardzo smacznie i na nudę nikt nie będzie narzekał.


Jest to druga kampania (pierwsza z Karolem Okrasą i Pascalem Brodnickim) Lidl Polska, która została wymyślona w Polsce.
Głównym miejscem spotkań z konsumentami będzie niestandardowy format w konwencji talk-show „Dorota, Karol i Goście”. Będzie on emitowany w TVP1 w każdą sobotę o 17:15 oraz w każdą niedzielę ok. godziny 19:50. Każdy program będzie miał swoją zapowiedź w poprzedzającym tygodniu, zaś Dorota i Karol do kolejnego odcinka zaproszą innych gości. „Jak to bywa w knajpce, przy jedzeniu nie zabraknie także rozmów, dzięki którym dowiemy się więcej na temat gości programu i tego, co im w podniebieniu gra”.


Spotkanie poprowadził Marcin Prokop. 

 
Dorota Wellman, ze swojego wynagrodzenia wesprze Fundację TVN (100 tys.) oraz inne instytucje, które zajmują się pomocą chorym, niepełnosprawnym i chorym dzieciom (200 tys). Łącznie przekaże 300 tys. zł.


Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza